Bebeğim 4 aylık oldu sanırım 4.ay atağı bir hafta boyunca ağladı sürekli battaniye de salladık, kakasını yapmadı iki gün boyunca, uyumadı emmedi doktor diş yada kulak dedi gaz damlası yazdı onu aldık, 5 dk Bile uyusa iyi geliyordu uyanınca bi iki saat iyiydi sonra uykusu geliyordu aç dı ama memeyi emdirince çook ağlıyordu ve saatlerce susmuyordu ☹️ Şimdi aza indi ara ara yine ağlaması oluyor ama en azından emiyor bu sefer de hiç meme den ayrılmıyor gündüz uykusu yok gece de aynısı başladı meme den ayrılmıyor ben bi saatten sonra çıkarınca uyumuyor ağlıyor acaba bebeğim aç mı süt mü yetmiyor da uyumuyor uyuyunca 5 dakka bir uyanıyor ? İdrarı eskiye göre azalmış kakası da azaldı, benim süt mü azaldı yoksa o mu büyüyor yetmiyor artık ? Ek gıda içinde 4 aylık küçük daha sizce bu durumu nedir anneler lütfen bana yardımcı olun 🙏