Guldenn doktorumuz gündüz 3 saatte bir geceleri de eğer uyanmıyorsa 7-8 saate kadar bekleyebilir demişti. Eğer bebeğiniz gece uyanmıyor ise vermeyin çünkü büyüme hormonu gece uykusunda salgılanıyor. Ama baktınız acıktı uyandı o zaman tabi ki verin. Hatta 3. aydan sonra doktorumuz sakın o uyanana kadar uyandırmayın dedi.