Epifenomen-gkc nurayyuce_29 1. Ay aşısı oldunuz siz o zaman 2. Ay aşıları üç tane çünkü canım. Biri koldan verem aşısı. Diğer ikisi bacaktan
duygucetinn50 Biz de bir hafta felan oluyor olalı çok ağladı çok mızmızlandı kuzucugum bir bacağı da apse yaptı sert şişlik vardı Allah kolaylık versin bebislere 😞