Kızlar selam,
Dün komşumla ilgili paylaştığım postu görüp fikirlerini yazan herkese teşekkür ederim. Tek tek dönüş yapamadım ama hepsini okudum, çok sağolun desteğiniz için.
Biz taşınmaya karar verdik, en kısa sürede çıkacağız evden. Zaten sevmiyordum evi, üstüne bu sorunlar cabası oldu.
Şimdi belki biraz abes olacak sorum ama özellikle Ümraniye civarında Çakmak/Tavukçuyolu/İkbal Caddesi veya Tantavi/Atakent bu civarlarda kiralık ev arıyoruz. Sitelere baktık ama hep emlakçıdan veya evler istediğimiz gibi değil genelde bahçe katı. Biz de bahçe katı istemiyoruz. Ara kat veya yüksek giriş olursa süper olur malum çocukta var ev çok soğuk olmasın, börtü böceği olmasın.
Bu civarlarda oturan ve çevrede kiralık ev bilgisi olan arkadaşlar var mı acaba? Yani bi umut buraya da yazmak istedim. Nasibin nerden geliceği belli olmaz. Belki sizlerin evi vardır kiracı arıyosunuzdur vs. Bilen varsa beni de bilgilendirirse çok mutlu olurum. 🙏