Oncelikle herkese iyi aksamlar,:) kizim 10 ay 19gunluk ,ve son 1 haftadir uyku duzenimiz cok kotu nerdeyse yarm saate bir ciglik atarak uyaniyo ve agliyo uykuya dalmasinda skinti yok,korkmus ola bilir mi acaba? Normalde uyku duzenimiz aksam 22.00 dan sabah 6 ya kdr uyuyodu,tabi gece 1,2 kez uyanyo ama oda emzigi dusuyo tekrar verince geri yatiyo,dislerimiz 4 tane cok gec cikti,dis desem bilmiyorum ?bu durumda olan var mi?