Larisya Bugün kızımın ayağında böyle morluk fark ettim. Dokununca tepki vermiyor. Birazcık tombik bir bebek o yüzden mi oldu acaba ? Sanki ayağın üst kısmında da minik minik var. Neden oldu bilemiyorum [url=https://hizliresim.com/67OGnC][img]https://i.hizliresim.com/67OGnC.jpg[/img][/url]