Bsraskmn hep benzer sorunları yaşıyoruz☺️hiç üzülme sütun yetiyordur.gogus yumuşaması çok normal benim de aynı oldu.benim kızımda 40 kadar sabah gündüz çok iyi uyurdu sonra akşam 19.00 dan 24.00 kadar ağlardı uyutamazdim çok zor günlerdi 🥺ama sonra şunu keşfettim ben ne zaman stresli tedirgin olsam yavrumda bir okadar gece uykuya geçmesi zor oluyor du.Esimden destek alarak bebeğimi hep kucağımızda gezdirdik severek konuştum onunla,ona şarkılar söyledim ,öle böle derken o huyunu bıraktı canım.Simdi uykuları çok düzenli maşallah gece iki kez süt için uyanıyor sonra kendi dalıyor uykuya.bebegim 3ay 27 günlük.yani sen bebeğini zamanla taniyacaksin ona göre davranacaksin hareketlerini iyi takip et ve benim tavsiyem akşam uykusuna geçirirken bir rutinin olsun pijama giydir kollarına alıp kısık sesle güzel sarkilar sole sana da iyi gelir onada dene bir istersen 🌸🌸🌸