Merhaba akil verin nolur. Bende de hata var tabi ama soyle anlatayim sabah erken kalkamiyorum verimli olamiyorum aptal gibi oluyorum o yuzden gec uyumasima hep goz yumdum simdi skintisini cekiyorum.
Dogdugundan beri gece 12den once uyumaz. Mesela son bikac haftadir sabah 10 11 gibi uyanir. 15.00 civari uyur genelde 30 dk surer. Disari cikarsak arabada da uyudugu olur. Sonra aksam 19 civari esnemeler basliyo 21 civari uyuyor. Bunu uyutmamak icin zorluyorum ama artik gozu kapaniyo mecbur kaliyorum 1 saat sonra uyaniyo gece uykusuna geciremiyorum bi turlu. Ben bu uyku saatlerini nasil duzenlerim? Kacta uyutayim kacta kaldirayim vs vs nolur akil verin. Zaten gece uyanir emmek ister. Sallarim uyur bunlari gectim once bi saati duzenleyelim :(