Fikdefne Kızlar merhaba 2 ay önce ikinci sezeryan doğumumu yaptım ve 2 aydır kanamam bitmedi daha doğrusu kırķım çıkınca 5 gün sonra adet oldum 7 gün sürdü bitti derken 4 gün sonra geri başladı ve hala devam ediyor başına gelen var mı
Sucukluyumurtaa Fikdefne aynı postu daha öncede açmıştınız. Cevap verdim cevabımı beğenmedniz herhalde
Jadem34 Fikdefne ilk doğumum normal olmuştu 7 gün adet gördüm bitti ikinci bebeğimde sezeryan oldu 19.gün hala kanamam var🥺
Fikdefne Jadem34 güle güle büyüt canım. Benim sadece 10 gün olmadım herhalde onun haricinde sürekli kanamam var ve aşırı anlam veremiyorum