Sık sık sagdim ve bol bol su içtim stresten uzak durmalısınız dereotu, ısırgan çorbası, emziren anne çayı, uyku(pek mümkün olmuyor ama☺️), bulgur pilavı bol kimyonlu,bide en önemlisi rahat olucaksin hani polyana derler ya ☺️ onun gibi pozitif olucaksin en büyük etki bence o sütüm ilk doğumla toplam 40 CC çıkarken sonrasında iki göğüs toplam en az 240 çıkıyordu buzluğa baya depo yaptım ama 3 .ayın başında bir azaldı ikisi toplam 80 çıkmaya başladı.Biraz panikledim çünkü benim bebem gogsumu tutmuyor sağıp besliyorum kesilecek sandım stresle daha da azaldı sonra yine pozitif olup herşeyi akışına bıraktım şuan yine 150 CC çıkarıyorum.Biraz uzun oldu ama deneyimimi paylaşmak istedim rahat ol olur mu cnm o artar sen merak etme 🌺