Kızım 1ayda700gr almış .2700 doğmuştu 3400olmus emziriyorum ve hip mama kullanıyorum arada. Mama bitiyo. Bundan sonra farklı bir mama mi alsam acaba en iyi kilo aldıran mama ney sizce ilk bebeğim hiç bir tecrübem yok yardımcı olur musunuz. Sizinkiler ilk ay ne kadar almışlardı.