mervedmr yerli-yummymummy 3 ay 7 günlükken kahkaha sesini duydm 🥰 Ama sonra uzun süre duymadım. Şimdi 5 aylık daha 1 haftadır sık sık kahkaha atıyor. Daha zamanı vardır annesi merak etme illaki o sesi duyacaksın😍
Mommy0609 yerli-yummymummy iki gün önce duydum ilk defa 4.ay sayılır normalde ağzını açar o şekilde güler hep ses çıkmazdı bu sefer kıkırdadı oturdum bende güldüm onla çok güzel bişeymiş ☺️ En kısa zamanda duyarsın inşallah annesi 😊
gunes20 yerli-yummymummy 2 ay sonra kahkaha atmaya başlıcak😁 merak etme. Bende Allahım çocuğumun yüzünü ne zaman güldürceksin derdim hep😁şimdi 6.5 aylığız kahkahalar havada uçuyor bizde.