ssevval 2 hafta sonra ek gıdaya başlayacagiz. Tadımlarla. Tecrübeli anneler önerilerinizi bekliyorum. Blw mi, püre mi başladinız, arac gerec neler aldiniz 🤗
selimin_annesi ssevval biz ilk yoğurtla başladık.sonra teker teker sebze verdim. Sonra sebzeleri karıştırıp verdim. 3 günde birde yumurta sarısıyla başladık.
gamzeyildirim35 ssevval yogurt ile başladım blw kesinlikle ilk başlangıç için uygun değil bilginiz olsun ortalama sekizinci aya doğru başlarsanız daha iyi olur. Once kaşık ile yemeye alışsın ki sonra eli ile yemenin zevkine varınca kaşıkla yemek yemek istemiyorlar pek birde öğürme refkleksi olacak başlangıçta bu sebeple ilk başlarda yemek yemek istemzse çok zorlamayın derim zamana yayın zaten yavaş yavaş alışacak öğürme refkleksi geçince daha fazla yiyecek. Yasaklı gıdalara bir yaş altı dikkat edin blendir hiç kullanmadım çatalla ezerek verdim açıkçası bebeğime ayak uydurdum ben ne.kadar istedi ise o kadar yedirdim. İlk yoğurt ile başladık üç gün kuralı ile sonra patates kabak havuç ile devam ettim meyvelere biraz daha zaman geçince verdim bir şekilde ilerliyorsunuz merak etmeyin🙂
mirayyy20-20 ssevval püre yapip parmaklarınla ver sana tavsiyem. Ben çok pişmanım kaşık görünce ağzını kilitliyor şimdi
ssevval gamzeyildirim35 sanırım ben de blw den korkuyorum. tükürüğunden tikaniyor onu düşünemiyorum . cok tesekkur ederim bilgiler icin 🙏😊