ilkgozagrimmmm Kızlar ek gıdaya başlayanlar bilgi verebilir mi ? Kilo alımından dolayı doktorumuz başlamamı söyledi. Kabak,havuç, patates ile söyledi. Erken başlayanlar var mı merak ediyorum. Biz meme + mama gidiyorduk çok iştahsız bebeğim
OncedenGurme ilkgozagrimmmm biz de erken başladık doktor tavsiyesiyle. Kakasını haftada 2 kere yapıyordu önceden. Şimdi 2 günde 1 yapıyor. Probiyotik mayadan yoğurt mayaladım, çok güzel gaz çıkarıyor. Ek gıda iyi geldi bize. Haftaya 5. ay kontrolü var bakalım kilo durumu nasıl olacak
ilkgozagrimmmm Simamom Evet emmiyordu sonra sütüm azaldı yine emzirmeye çalışıyorum tabiki. Mama başladık 1 buçuk aydır yine kilo alımı az ve zorla içiyor mamayı az birşey içip bırakıyor doktorumuz başlayalım dedi.
Reynizz Benimde öyleydi bebeğim 6 aya yeni girdik doktor bizede 5 aylıkken başlattı yoğurtla başladık ev yoğurdu mayaladım sonra havuç 3 gün balkabağı 3 gün patates 3 gün olarak gittim sonra karıştırdım işte havuçla kabağı diğer günler yoğurdu hergün veriyorum şimdilik böle gidiyor adı üstünde ek gıda alıştırma sürece siz yine meme mama olarak vermeye devam edin bizde öyleyiz doğduğundan beri meme mama olarak gidiyoruz 6 aydan sonra düzene girer zaten 😊
ilkgozagrimmmm Reynizz Ek gıdaya başladıktan sonra kilosunda değişiklik oldu mu ? Birde bana kabak diyince ben beyaz kabak aldım 😀 Balkabağını nasıl veriyorsunuz yada diğerlerini. Sadece haşlayıp ezip mi vereceğim
ilkgozagrimmmm OncedenGurme Bizede iyi gelir umarım siz nelerle nasıl başladınız ? Birde probiyotik maya migrosta falan mı var bende yapacağımda öyle yapayım o halde
OncedenGurme ilkgozagrimmmm kabak, havuç ve patates ile başladım. Buharda pişirdim. 3 gün kuralı ile tattırdım. İçine mutlaka 1-2 damla zeytinyağ damlattım. Alerji olmayınca üç sebzeyi de buharda pişirdim, tel süzgeçten geçirdim. Suda pişmiş irmikle biraz kıvamını açıp çorba haline getirdim. Birkaç damla limon ve zeytinyağı ile bebeğime yedirmeye başladım. 1 hafta sonra sadece sadece kaşıkla ezmeye başladım. Doktorumun önerisi bu yöndeydi. Çorbadan 10 gün sonra keçi yoğurduna başladım 3 gün kuralıyla. Yoğurttan 10 gün sonra da elma ve armuda başlayacağım