esmanurguzell Merhaba anneler doğum yapalı 52 gün oluyor ben ara ara adet gibi lekelenme tarzın da oluyorum özellikle ilişkiden sonra bilgisi olan var mı doktora gitmeyi düşünüyorum
Minnaktosbik esmanurguzell canım lohusa kanamam hala bitmemiştir lekelenme ve düzensizlik normal bir yıla kadar diye biliyorum yinede doktorunuza danışın
gamzeyildirim35 esmanurguzell henüz çok yeni düzene girmemesi bir müddet daha lekelenme in devam etmesi normal ama siz yine de kadın doğum doktorunuza danışın isterseniz. Benim de lohusalıktan sonra bir müddet devam etmişti doktorum normal sıkıntı yok demişti.