su-perisi 4 yada 5 aylıkken almaya başladım kitapları ilk olarak canlı renklerde ve görselleri önde olan kitaplarla başlayın derim okumadan önce resimde ne görüyorsam teker teker anlattım anlamadığını düşünsem bile 😌 sonrada okumaya başladım şuan 1 yasındayız kahvaltıda hareketli kitaplar var onu gösteriyorum akşama doğru başka bir kitapla oyalanıyoruz hemde okuyorum hergün olmuyor bu dediklerim tabiki daha çok benim birşeyler anlatmamı beni dinlemeyi seviyor ağzımın içine bakıyor 😂