Gozdeela Merhaba anneler 2,5 aylık bebeğim var Adana da olup memnun kaldığınız önerebileceginiz doktor var mı ?
Defne-m Gozdeela metro hastanesinde imadeddin diye bir doktor var onada cok iyi diyorlar ben gitmedim ama yakin arkadasimin bebegi amip oldu o cok ilgilenmisti kisa surede gecti hastaligi
busrakilic1 Gozdeela batıkentte Nesrin biçere gidiyoruz çok ilgili 😇 Güzelyalıda da çalışıyor sanırım tavsiye ederim
Aliemirinannesi_ Gozdeela Metro hastanesi Emine Küset memnunum canım çok güzel ilgileniyor güler yüzlü bir bayan 😍❤️
_-ikierkekannesi_- Prensesinannesii cem beyi çok övuyorlar muayene ücreti ne kadar tahliller felan ayrı mı ücretten
Masalikoo Bu postu bi kere açmıştım ve hiççç yanıt alamamıştım bende bekliyim burda,güzelyalıda doğum yapmıştım ve irademiz dışında direk bi doktora vermişler berbaaattt bi doktorduu kızım 7 aylık hala doğru düzgün doktora denk gelemedik içimize sinen
Masalikoo _portakalannesi_ bende daha 2 gün önce öğrendim 😊Avrupa hastanesine geçmiş kontrole oraya gittik
hkubra Gozdeela Halil erdem var Medline da canım çok eski bir doktor.bide dermancan tıp merkezinde Naci bey var oda iyi. Halil beyi tek geçerim ama tecrübeli baya
Prensesinannesii _-ikierkekannesi_- muane 100 TL tahlil prasi alıyorlar galiba ama pahalı değil arayıp ogreneblirsn