aysgog çok normal canım benim bebeğiminde sağ gögsünde olmuştu baya şişlik vardı. Sonra hatta ucu beyaz olmuştu. Hem kendi doktorum hemde başka doktora sordum. Asla ve asla sıkma , masaj yapma dedi. Eskiler öyle yapıp dağıtırmış ama bastırınca oradaki şişlik ya dağılır yada azar dedi. Ama ellemezsen mutlaka dağılır dedi. Eğer çok ateş ve aşırı kızarırsa gel dedi. Bizimki 1ay falan sürdü o şişlik sonra tamamen dağıldı. Risk alma sakın elleme derim ben mutlaka dağılıyor.