birolanameftun Sağlık ocağının verdiğini kullandım çocuk feci kabız oldu, bıraktım başka bi tane alayım dedim kan tahlili yaptırmadan vermek istemedim. Sonra korona olduk hastaneye gidemedik Tahlil de yapamadık bi türlü 🤦🏻♀️
madambovary birolanameftun kullanmanız lazım demir eksikliği bir çok konuda geriliğe yol açabilir. Ocean microfer kullanabilirsiniz hem içeriği temiz hem tadı güzel. Günde bir kaşık pekmezle demir ihtiyacı karşılanmıyor bardak bardak içirmeniz lazım ki bu da mümkün değil. İlacınızı düzenli kullanın.
madambovary Seymaybars27 pekmezini demir ihtiyacını karşılaması için günde bardak bardak pekmez içirmeniz lazım ki o da pek mümkün değil. Tavsiyem mutlaka demir ilacı kullanmanız.
Seymaybars27 madambovary evet dediğiniz doğru ama çocuğum kabız oldu ve poposu çatladı bu yüzden doktor verme dedi kan ilaçları hepsi de kanız yapar genelde dedi bende günlük düzenli pekmez içiriyorum
madambovary birolanameftun en az 1 yaşına kadar kullanacaksınız. 1 yaşında kan değerlerine baktırırsınız doktor gerekli görürse devam eder ya da keser.
Sinh3m Mom727272 4 ay da verıyır saglık ocagı bende bıgun aldım ama saglık ocagının verdıgını kullanmıycam içinde pareben var onun yerine ocean aldım yarın onu verıcem
birolanameftun madambovary anladım o zaman tahlil yaptırmadan ben alayım yarın damlayı, kaç damla kullanıyosunuz peki günde ?
madambovary birolanameftun ben ocean microfer kullanıyorum en başından beri doktorumuz kilo başına 1 damla demişti. Ama geçenlerde burada miktar olarak fazla kullananlarda varmış yazmışlardı. Doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim.
Oznur123 birolanameftun ben kullanmıyorum doktorumuz d vitamini vermişti onu kullandım hep 10 aylik şuan hala devam
madambovary Seymaybars27 biz kabızlık sorunu yaşamadık o yüzden bir şey diyemeyeceğim. Siz daha iyi bilirsiniz.
birolanameftun Seymaybars27 işte bizim de bırakma nedenimiz kabızlık çünkü kızım artık çok huysuzlanoyordu canı yanıyordu
Ceozip birolanameftun ben sağlık ocağının verdiğini kullanmadan doktorumuza sordum tahlil yapmadan başlamayalım dedi 5.ayda tahlil yapıldı değerleri iyiydi o yüzden kullanmadık. 9.ayda tekrar tahlil yaparız demişti doktorumuz. 9.ayda boxsero 2.doz aşı olduğu için 8.ay kontrolünde kan tahlili verdik. Değerleri düşük çıktı . Ferrum verdi. 2 haftadır ferrum kullanıyoruz. Hiçbir sorun yaşamadık çok şükür.