Kkader doğduğu günden beri tarif ettiğiniz gibi emiyor sürekli kendisini cekiyor neredeyse 3 aylık oldu sebebini anlayamadim. Bu yüzden mememde asla uyumuyor. Sütümü önden sagip sonra meme verdim yine aynı. Doktora danıştım guatr olabiliyormus boyle emen bebeklerde hamilelikte troid hapimi duzenli kullanmıştım troitleride normal☺️Anne-bebek uyumuna baktılar oda normal… kısacası ben çaresini de sebebinide bulamadım