Bebeğin gaz sancıları ne zaman geçti?
bebecancazim bende burda bekliiimm
bebecancazim 3.ayda tamamen geçmedi ama masajlarla hafif destekle rahat çıkarmaya başladı
bebecancazim 4. Ay Bence dönmeye yani hateklenince bitiyor
bebecancazim 2.5 aylık falandı emzik verdim rahatladı
3 ayına girmek üzereydi bitti şükür ama 3 ay canımız çıktı
4.ayda tamamen bitti çok şükür yA
ben hala sırtından vurarak gaz çıkarıyorum 3 aylık 6 günlük
Nasil geçiyor. Bnm bebiş 13 günlük ve gaz problemi şimdiden var ne yapabilirim