Amine_41 zamanında kaşık çatal yokmuş, çölün ortasında insanlar bırakın yıkanmak için içmek için zor su buluyormuş, kişisel temizlik toprak ile yapılıyormuş. O yüzden sağ el yemek yemek sol el ise taharet için demiş peygamber efendimiz. İnsanlar biraz düşünse aslında temizlik imandandır denen bir dinde şeytanla değil hijyen açısından söylendiğini anlayacak bence😁 Yani iki eli farklı amaçlarla kullan, poponuzu yıkadığınız elinizle yemek yemeyin demiş. Bu nedenle bir çok insan günah olduğunu kabul ediyor Ancak sol elini kullananlarda taharet eli sağ el, artık kaşık çatal kullanılıyor ve bol bol su ile kişisel temizlik yapılıyor. Bebeğinizi kendi haline bırakmanızı tavsiye ederim, beynin hangi tarafının aktif olacağı tercih edilebilir birşey değil, zorlamak ilerde sorunlara yol açıyor. İçiniz rahat etmiyorsa alo fetvayı arayın.