Alıyordur alacağını 20 dk da bi memeden canım sen az mama takviyesi de yap bol bol emzir ama benim kızım da doğduğunda sarılık olmustu sütüm gelmiyodu yine de emziriodum mama da verdim 1 ay sonra sütüm gelmeye başladı mamayi bıraktım 1 saatte bi emzir sen ağladığı zamanlarda da mama ver sarılığa en iyi gelen anne sütü benim bebegim su an 5 aylik hala 1.5 2 saatte bi emziriyorum