Bebim kızımada bugün diyet verdi doktor. Mama kulanıuoruz mamayı değiştirdi. Eğer yemezse mamayı yulaf ununu suyla haşla, içine mamadan karıştır, meyveyle de tatlandrırsın dedi. Kızım 6.5 aylık, 7 aylık olacak. Yada mamayı yemezse içine pekmez yada vanlin şurubu varmış tatlandırsın diye, eklersin zamanla alıştıkça azaltırsın dedi.