Merhaba,20 aylık kızım var.pandemiden dolayı bayadır kontrole gidemedik.en son baya bi iştahszlık bütün günü emerek geçen kızımı artkk dayanamayıp doktora götürdüm.tahlil yapıldı ve demir eksikliği anemisi teşhisi kondu şurup verdi doktor.içinde böyle durum yaşayan var mı,varsa ne gibi yollar izlediniz ?