Merhaba bebeğim bir yaşında, park yatak kullanıyoruz. Uzun bir süredir ayağa kalktığı için alt kademeye almıştık, üst kademedeyken kullandığım sünger yatağı kullanıyordum hala. Ama ortopedik değil die içim rahatsızdi dün e bebekten ortopedik yatak aldım. Ama içine koyunca yüksek oldu çocuk kafa üstü çakılacak neredeyse ayaktayken. Sizler nasıl bir çözüm bulduğunuz enalt basamakta sünger yatak mi, ortopedik yatak mi kullaniyorsunuz