Papilibebek Merhaba sevgili anneler.Benim kızım 4 buçuk aylık ve sürekli sağ elini vuruyor nereye rastgelirse.Mesela elimde telefon varken ara ara telefona vuruyor.Böyle birşey yaşayan var mı,endişelenmeli miyim acaba
Tugcearel Papilibebek benim bebeğim 6.5 aylık mama sandalyesinde o da sağ elini vuruyor bazen ikisini birden vuruyor. Endişelenecek bir şey yok 😊
Burcuertut Merhaba bizde 6 ay 1 haftalığız son 1 haftadır benim bebeğimde sürekli değil genelde elinde bişey varsa sağ elini vuruyor sürekli yumrukta yapıyor çok endişeliyim internette kötü şeyler yazıyor😔
Papilibebek Burcuertut Hayır hepsi yapıyor,endişeniz yersiz merak etmeyin ben de başta endişelenmiştim ama birçok arkadaşım aynı şeyden bahsetti,doktora da sordum;çok normal 🤗