Kızlar bugun 9 ay kontrolümüz ve kızamık aşımız vardı ama ne hastanede nede sağlık ocağında aşı yok sorduk soruşturduk.dr un tavsiyeside evden çıkarmayın çocuklarla görüştürmeyin oldu.temin edilebilecek bir yer vs bileniniz edeniniz varsa yardımcı olurmusunuz? Teşekkür ederim şimdiden