Kizlar bebeğim park yatakta yatıyor üst kademedeyken sungerdi yatağı alt kadameye geçtik bahadır. Ortopedik yatak alayım die düşünüyordum ne zamandır. Aldım. Fakat çok yüksek oldu çocuk ayağa kalkınca aşağı doğru egilse kafa üstü yere cakilabilir. Şu sıkışık zamanda 180 TL para verdim, bebeğim rahat yatsın die
😢 iade edebiliyor muyum