bebecancazim 3.5 aylık bıv diyip tükürüp çıkarıp gülüyor. köpüklü köpüklü tükürükler bir de gülümsüyor. normal mi acaba?
Liva90 bebecancazim çok normal🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Daha neler görücez benimki de pırtçı oldu durup durup osuruyor normaldir inşallah hey Allahımy ya
Betulmihra bebecancazim inş sonra unutur bunu :( benim kızımda üç buçuk aylık iken başladı yapmaya ve bırakmadı şimdi altı ay 10 günlük ve ek besini verirken püskürtüp duruyor:(
Prensesannesii34_ Betulmihra biz ek gıdaya geçmedik az kaldı ama bizimki de yüzümüze bıvv türükürüyor 😂😂
acimavi bebecancazim sizinki bıvlara erken başlamış, benim kızım 5,5 aylık daha yeni başladı bıvlamaya😂
Mom079 bebecancazim Allah iyiliğinizi versin🤣 nediyo diyorum. 40 yıl düşünsem bıvcı aklıma gelmez. TDK sizi tebrik etmeli yeni bi terim kattınız
Eslembaby-Cennetmomy bebecancazim evet canım artarak gidecek 6.aydan selam 😂 artık sıkılınca yapıyoruz onu