MuallimeAnne benim oğlum çok gazlı bir bebekti doğduğu günden beri hergün kriz geçiriyodu hastanelerde geçiriyorduk günlerimizi hep sürekli ağlama hali vardı artık nefesi gidiyodu ağlamaktan şükürler olsun 2 bucuk 3.ayında sonlandı şimdi çok rahat çıkarabiliyor