Merhaba anneler🦋 bebeğim 8 buçuk aylık ve günde 6 kere besleniyor geceyle birlikte 7.
Anne sütü almadı hiç mamayla beslendik ve şu an mamayı günde 2 keze düşürmek istiyorum yani bı sabah birde gece. Diğer öğünler ek gıda olsun diyorum bu arada bebeğim 11 kilo.
Sizin ne durumda ben bu şekilde besliyorum bebeğimi . Ne gibi şeyler veriyorsunuz bebeginize hep arayış içindeyim aynı şeyleri yedirmekten bıktım 😏