Merhaba teyzem hamİle olduğunu bilmeden uzun süre antidepresan kullandı zaten adetleride ilaçlardan dolayı düzensiz olduğundan hamile olduğunu öğrendiğinde uzun süre geçmişti. Maşallah şimdi 1 yaşında kızı var gayette sağlıklı. Hem bilemeyiz bu bebeği sağlısız olur diye aldırırsanız başka bir hamileliğinizde o bebeğin sağlıklı olacağının garantisi var mı ? Karar sizin ama bir evladınız var. Karnınızdakide sizin evladınız doğmuş olanla doğmamış olan arasında hiç bir fark yok. İkiside size muhtaç kokunuza teninize. Onun hiç bir suçuda yok. Siz annesiniz annelik duygunuzla hareket edip doğruyu bulacağınıza eminim. Unutmayın Rabbim ol der ve olur.