AslanAnnesi35 İyi akşamlar… 🙋♀️ Köyden kabuklu Ceviz geldi 10 kiloya yakın ben bunların hepsini kullanamam çünkü daha önceden de cevizim var satmak istesem kargo parası karşı tarafa ait ne kadar fiyata satılır bilgisi olan yazabilir mi.?? 🔴🔴
Deletedmom62626 AslanAnnesi35 geçen 15 liraya almıştım ben canım çok güzel cikti kaliteden kaliteye değişiyor
Mertelisa AslanAnnesi35 kırıp sonra robotta çekip dondurucuda saklayabilirsiniz keklere kullanırsınız
Saricizgilibeyazev AslanAnnesi35 kilosu kalitesine göre değişiyor. Kabuklu ceviz ,iyi ve çürük değilse 30 TL falan bazen içi çürük oluyor 15 tlye kandırıyorlar
AslanAnnesi35 Saricizgilibeyazev içi çürük değil büyük ihtimalle bir kaç tane kırıp baktık çünkü ama diğerleri nasıl olur bilemem tabi ki 10 tane falan kırıp baktık çünkü.
AslanAnnesi35 Saricizgilibeyazev 😅😅😅 çürümesin canım ya yazık olmasın ondan belki 10 kilo dan fazladır tam emin değilim.
Deletedmom62626 AslanAnnesi35 balkonun falan yokmu havalar soğuk birşey olmaz biz çok yeriz 1 ayda bazen 2 kilo falan yiyoruz kahvaltıda keklerde cevizli biberde cogu şeyde kullanırım ben
Astalavistababy AslanAnnesi35 iri ceviz ise 35 TL ben daha yeni aldım ceviz kır kır ye bebeğine yedir kuzum afiyet olsun