Elisamn Artık kullanmadığımız için besigimizi satıyoruz .. çünkü kızım kolik ve hamakta çözümü bulduk .. beşik civilden alınmıştır sadece 15 gün kullanılmıştır .. yalnızca fotoğraf nasıl atılır bilmiyorum 😔 beni yonlendirirseniz koymak istiyorum..
AselveAnnesi Elisamn resim yükle sitesinden dosyasını seç yükle oraya. Ordan da linkler çıkacak birini buraya yapıştır 😅 böyle olması gerekiyor sanırım
Elisamn Arsel ince bir pedi var ben içine battaniye serip kullanmıştım çünkü pedi ince 🤗 sizde böyle bir çözüm bulabilirsiniz ..
Elisamn Arsel valla canım normal besiklerden daha büyük hatta ilk geldiğinde şaşırmıştık eşimle daha küçük bekliyorduk. Maksimum 12 kilo diyor . Demekki 1 yaşına kadar kullanılabilir diye düşünüyorum