NCdas Sevgili anneler, Eşim yanlışlıkla 6. Aydan itibaren olan mama almış yani 2 numara. Bebeğim 3,5 aylık. Bugün alışveriş faturalarını kontrol ederken farkettim. Bu durumu yaşayanlar oldu mu? Yarın doktora götürmem gerekir mi?
Eslembaby-Cennetmomy NCdas bilgim yok üstte kalsin ama sorun olmaz diye düşünüyorum çünkü mama aynı sadece biraz besin değeri değişiyordur
senceumrumdam1 NCdas yok canım sıkıntı olmuyor benim eşimin bi arkadaşı bebelac gold 2 kullanıyordu şimdi 3 kullanıyor. Bi sıkıntı olmadı sadece besin değeri değişik.
esmerayes NCdas besin degeri 1 numaraya gore biraz daha yuksek daha uzun sure tok tutabilir kabizlik yapmadiysa kullanin bisey olmaz yazik gunah 1 kutu mama cop olmasin o kutu bitince yine 1 numara alirsiniz
Kiraz NCdas bir sıkıntı olmaz canım sadece besin değerleri birazcık daha yüksek boşa gitmesin derseniz bir tanede 1 numara alsın 2 sinden yarı yarıya koy içir
NCdas esmerayes 😊 teşekkür ederim. Sağlık açısından sıkıntı oluşmasında gerisi önemli değil bir hayli tedirgin oldum