Arkadaşlar sezeryan ile doğum yapmıştım 11 gün oluyo ama tuvalete çıkmada problem yaşıyorum 1 yada 2 kere çıktım zorla o da. Ama ne zamandır çıkamıyorum lavaboya ve karnım şişti dikişlerim acıyor. Benim gbi olan varmı varsa nasıl geçti bu durum söylerse cidden sevinirim 😐😐