Serap1807 yılbaşında eşim içti, ben de alkolsüz malt içecekleri sen aldım onlardan içtim biraya benziyor zaten tadı ama asitli içecek olduğu için kızım yaşına girene kadar içmemiştim, şimdi artık kola falan da içince dokunmuyor diye onu rahatlıkla içtim 😅 alkol almam ya kızım emmeyi bırakana kadar, kokladım ama, o süte geçmez bence 😂