tuval MNH61 bir arkadaşımada düşük değerle hamilesin demiş. Laboratuvar a göre değişiyor sanırım genelde 5in üzerinde hamilelik oluyor
MNH61 Seherronya evet canım en son kasımda adet oldum sürekli bel ağrım bacak Ağrım arada adet olacak gibi karın ağrım oluyor
Cutes MNH61 yok diyenlere hayret 😂 canım benim 1 çıkmıştı hamileydim, adetten 1 gün önceydi. Doktor gebelik olabilir 10 gün sonra tekrarlayalım demişti. 0 üstü genelde gebelik oluşuyor. Tabi adetin kaç gün geçti o da önemli