___sonbahar___ benimde doğum sonrası çap çap dökülüyordu bir ay sonra eski düzene girdi mevsimsel olabilir, normal dedi doktor ama çok rahatsız ediyorsa sizi benim tavsiyem doktora gidin vitamini eksikliği nedeniyle olabilir doktor size şampuan önerir. Çünkü her cild farklı yağlı, kuru, karma bana iyi gelen size ters tepki edebilir. Kozmetik değilde eczane dermatolojik şampuan alın..