Dkk wellcare düzenli kullanıyorum bir de sab simplex kullanıyorum ama onu çok az kullandım çok sıkışırsam 3 4 damla kadar, her gün değil. günde bir iki defa mama veriyorum emzirmenin yanında. gaz problemi de ciddi var ama gazdan olmadığına eminim artık bu kasılmanın