Belissimo
Kızım 5 aylık. Gece 10:30 11 arası uyutuyorum. Saat 3 e kadar uhuyor sonra karnını doyuruyorum devam ediyor sabah 8 de bir kez daha yiyor. Sonra 10 da tamamen uyanıyor. Bundan sonrası her iki saatte bir uyku.. ancak gündüz uykularımızın hepsi tam 30 dakika. Asla 31 dakika olmuyor. Çok tuhaf... acaba gece güzel uyuyor diye mi gündüz hep böyle kısa. Uyuttuguma değmiyor bazen daha oturup tv ye bakamadan uyanıyor. Hiç bi iş yapamıyorum. Normal mi acaba. Değil se nasıl değişecek bu durum bilmiyorum. Bzen diyorum gece uyuyor şükredeyim. AMa bu sefer de gündüz yarım saatte uyanınca cok huysuz. Belli ki yetersiz geliyor uyku. Yarım saatte kalkınca tekrar sallayıp uyutmayı deniyorum 10 uykuda 1inde ancak geri uyuyor...