27__ Iyi aksamlar hanımlar. Her şey çok güzel giderken oğlumun yüzünde bir ay önce yani tam 1 yaşına girdiği gunlerde ağız etrafında özellikle kirmizi kirmizi sivilce gibi şeyler çıktı. Doktora mesaj attım hemen locoderm diye bir krem verdi. Geçti ama yeniden çıktı. Dün alerji testi yaptırdık. Sorum şu durup durup 1 yaşından sonra baslar mi alerji. Böyle bir durum yaşayan var mı? Farklı şeyler vermedik çünkü.
Zeyzey2019_ 27__ mantıken olabilir. Çünkü yetişkin insanlarda bile bir anda yediği şeylere alerji gelişebiliyor. Ama inşallah alerji değildir.
Arasannesi 27__ olabılır.benım kız kardeşim 5 yaşından sonra alerjik belırtıler gosterdı ve toz,domates,hayvan tüyü gıbı seylere alerjısı cıktı.sonradan da kullandıgı ılaclarla tamamen geçti
Melindam 27__ Olabilir Kendimden Biliyorum. 13 Yaşında Domates, Çilek, Bütün Hayvan Tüyleri Gib Gibi Bir Çok Şeye Alerjim Olduğunu Öğrendim. Halada Yiyemem Hayvanlara Dokunamam. Sayamadığım Bir Çok Şeye Alerjim Var
Arasannesi 27__ deri testi ve kan tahlili sonucunda söylemişti doktor tüm alerjilerini.muhtemelen deri testinde cıkmıstır.evdekı tüm tüylü halıları kaldırmamızı vs önermişti.alerjık astım dıye gecıyordu sanırım ona çevirmişti sonra düzeldi cok şükür.belirti olarak sorarsanız da ökşürük hapşuruk gözlerde kızarıklık sulanma oluyordu tozlu ortamlarda ve nefes darlıgı