Ruyayagmur Hanmlar bebeklere kullanan varmı. Ne kadr kullanıyorsunuz ve faydasını gören oldumu bebegim 5 aylık. Hangı mamalra kullanıyorsunuz.
[silindi] Ruyayagmur aşçı anne kullanıyorum. Ama sizin için çok erken 8. Ay keçiboynuzu için önerilen.
Burcem Ruyayagmur henüz bir kere kullandım o dq bebe bisküvisi yaparken koydum içine beyorganik markasını kullanıyorum diğer organik ürünler içinde. Bu arada bebeğim 7 aylık
Kiraz Ruyayagmur ama bebeğinix daha minik ben 7-8 aylıkken az az vermeye başlamıştım şimdi 1 yaşıdna 1 ywtlı kaşığı veriyorum
Ruyayagmur [silindi] hünnap almıs eşim ama vermekte kararszım pekmez verıyorum mamalarına ekleyip nedense bnda kararsz kaldım
[silindi] Ruyayagmur hünnapla alakalı olumlu şeyler duymadım araştırın isterseniz. Dediğim gibi 5 ay çok erken ek gıda 6. Ayda başlanıyor zaten. Ama keçiboynuzu 8. Ay öneriliyor