Havva2323 Hanımlar 9 aylık kızkm var sağ göğsü şiş doktora götürmüştük 6 aylıkken ultrason çekildi bişi çıkmadı ama halâ şişlik var ne zaman geçer başına böyle bişi gelen var mı
defne_erva Havva2323 süt topluyor diyorlar çok değilse şişlik :S bizim bir tanıdık dağıt masaj yaparak demişti . Ne kadar doğrudur bilmiyorum .ben özelikle yapmıyorum çünkü gözüme batmıyor
esra0474 Havva2323 geçmiş olsun. Ben doğduğu günden beri, özellikle 40 çıkana kadar banyosunu yaptırırken, memelerine masaj yaptım. SiZde denersiniz belki. Fayda eder belli mi olur. Sevgiler