Deletedmom_56 Merhaba anneler, Dört aylık bebeğim var. Dört ay dört günlük daha.Atak durumu da basladı az yiyor.Ama gece daha cok içiypr tabii.Sizin bebekleriniz ne durumda, kaç cc yiyorlar? Gece kaç kez kalkıyorlar? Gaz devam mı?🙂
Ediseymenatay Deletedmom_56 emme süreleri azaldı ses çıkarma sureleri arttı ciyak ciyak 😂 Gündüz uykuları ve gece uykuları uzadı bizde durum bu.
Boncukoglumm Deletedmom_56 çok şükür gaz sıkıntımız geçti kendi hallediyor ama ben genelde belki az daha kalmıştır diye pot pıtlıyorum ama gece şu ara 1 saat arayla mutlaka uyanıyor normalde gece 2 3 saat uyurdu ben belki acıkmıstır diye süt verirdim almazdı şimdi 1 saat doldumu uyanıyor doymuyormu acaba sütmü gelmiyor diyorum sütte geliyor ama anlmadım
Renk Gaz devam. Bizimki aksine mamaya düştü daha fazla yiyor. Yedıkce de gazlanıyor. Kısır döngü gibi 🤦♀️
defne_erva Benim kızım sadece gece yiyor 2, 3 saatte bir. Sabahtan ikindiye kadar hiç birşey yemiyor o arada uyuyunca zorla veriyorum 90 cc . Kızım gayet güzel yiyordu şimdi cocuk yemiyor zorla mama vermekten perişan olduk
Esradag Gaz devam. Geceleri daha sık uyanır oldu. Gündüzleri zorlarsam aksam 5 gibi yarım saat uyuyor,. Su anda bile sureklı aglıyor
Esradag Deletedmom_56 bugun aşı oldu yine gunduz uykusu yok. İlk aylara döncem sanırım akşam uyumayıp yemek temizlik mı yapacak gene gündüz fırsat vermiyor koyduğumda aglıyor
Deletedmom_56 Esradag biizimki de oldu bugun aşısını dün gece de gazdan cok ağladı gazı hala var ya 🥲
Esradag Deletedmom_56 benimki gazdan hep aglıyor hele ilk aylar yemek yiyemezdım aglardı simdi de 10 dk da yiyorum ben şişiyorum hızlı yemekten kilo aldım. Durmuyor yerinde
Deletedmom_56 Boncukoglumm Bizim gazımız geçmedi hala. Damlasını vermedim geçen gün, şimdiye kdr ağlamadıgı kdr cok ağladı kendimi çok suçlu hissettim çok üzüldüm . O yüzden veröeye devam ediyorum. Sağlık ocağındaki hemşiremz en kötü bu aynaonu biter dedi