Merhaba sevgili anneler, bebeğim 1 yaşında önceden kaşıkla verebildigim gıdaları şimdi veremiyorum. Belki 1 kaşık falan alıyor sonra yemiyor. Parçalı gıdaları önüne koyduğum zaman yemeyi seviyor. Genelde bir şeyleri kendi yemeyi seviyor. Ama bazı yiyecekleri elleriyle yiyemez yani sonuçta. O yüzden ;
- Kaşık reddini nasıl aşabiliriz?
- Kendinin yiyebileceği ekstra neler hazırlayabilirim ?
Önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.