Son bir haftadır meme reddi yaşıyorum. Eğer uykuluysa ayakta gezdirirken biraz tutturabiliyorum. Sakin kalmaya çabalıyorum, stresimi yansıtmamaya çalışıyorum ve asla onu zorlamıyorum . Ama anlamıyorum, açken neden emmek istemez. Lütfen bana bir tavsiye verin, sizde benzer bir durum yaşadınız mı? Ne kadar sürdü? Nasıl çözdünüz bu durumu?