Deliqzz Kızlar 2 aylık bebem var süt alerjisi var dün geceden belli her içtiği mamayı emdiği sütü tüm çıkardı istiğfar etti sizce normal mi bebem aç aç duruyor sizce normal mi bilen yardım etsin lütfen yarın Kayseri’de kontrolümüz de var
Deliqzz Kavinsmom kız bacım npym düz şekilde sordum 1 kişi bile cevap vermedi bebem öyle kusar npcamı bilemedim ilk defa bu hastalık başıma geldi
Sevimliannee Deliqzz o zaman ya midesini üşüttü yada reflü olabilir mi? Mama yedikten sonra biraz dik tutun bakalım gazını hemen cıkarmayın
Deliqzz Ogullarinaasikanne doktor Kayseri’de bununla ilgilenen alerji için normal doktorumuzun da teli kapalı
Nilosfirarda19 Deliqzz peki siz süt ve süt ürünlerini kestiniz mi,kırmızı et tavuk ve balıkta dahil? Sıkı diyet yapıyor musunuz?