Merhaba arkadaşlar 1 ay 20 günlük bebeğimi saatte 20 dk tek memede veya 15+15 dk her iki memede emziriyorum aksi halde sürekli memede kalmak istiyor kendiliğinden asla bırakmıyor memeyi. Geceleri 2 saatte bir uyguluyorum bunu. Sizce az mı veya fazla mı ne düşünüyorsunuz? Siz hangi aralıklarla kaç dk emziriyorsunuz?